Uk
|
Ru
Обратный звонок
График работы:
с 9:00 до 18:00 Рабочие дни: Пн-Пт

Якість горілки Absolut - не єдиний критерій

Еволюція бренду Absolut має кілька основних етапів. Всі вони так чи інакше пов'язані з маркетингом. По суті, мова йде про чергову історію, коли потрібно придумати яскраву "обгортку для цукерки", тому що інакше покупець просто не зверне увагу на продукт. І виробник Absolut з поставленим завданням впорався на "відмінно". Правда, для цього довелося витратити чимало часу і сил.

Звичайно, ви можете тут засумніватися: навіщо так старатися для просування горілки? Адже це і так дуже ходовий товар, який абсолютно не потребує представлення. Особливо якщо він - якісний, а у високій якості горілки Absolut сумніватися не доводиться. Насправді ж конкуренція на ринку алкогольних напоїв неймовірна велика. Тому потрібні надзусилля, щоб зацікавити людину і переконати її купити водку конкретної марки. Отже, що ж для досягнення цієї мети зробили творці горілки Absolut?

"Шведська" пляшка для шведської горілки Absolut

Зараз здається, що ця формула - очевидна. Для того, щоб підкреслити походження продукту, потрібно просто додати в його оформлення якусь "шведськість". Однак в реальності все виявилося не так просто.

Ідеальну пляшку для шведської горілки Absolut придумували одразу кілька команд дизайнерів і маркетологів. Одні наполягали на крикливих і яскравих фарбах. Інші пропонували "царську тематику". Треті намагалися використовувати образ вікінгів. Ідеальне рішення знайшлося випадково в одному з антикварних магазинів. Кажуть, саме там рекламщик Гюнер Броман знайшов старовинну аптекарську пляшку. За своєю формою вона цілком вписувалася в поняття "шведський стиль", і при цьому була простою і легко запам'ятовувалась. Звичайно, згодом дизайнери ще трохи "поворожили" над нею, але в цілому ідея була збережена. І саме в такому оформленні зараз можна купити горілку Absolut.

Однак пляшка виділяється не тільки формою, а й етикеткою. Це не традиційна паперова поверхня, а лише напівпрозорий напис на склі. Задумка тут проста: ніщо не повинно заважати покупцеві оцінити чистоту напою.

Абсолютно ідеальна назва горілки Absolut

Пам'ятаєте, ми говорили, що в оформленні пляшки могли бути використані образи вікінгів або царських осіб? Так ось назви горілки це теж могло торкнутися. Ось деякі ідеї, які були тоді запропоновані: "Світла шведська горілка", "Горілка шведських блондинів" (маються на увазі ті самі вікінги), "Горілка царського двору"... Зараз ці варіанти здаються безглуздими, а колись вони розглядалися цілком серйозно.

Геніальна думка використовувати в назві горілки всього одне, але дуже ємне слово, належить Геоффу Хейсу. Саме він запропонував той варіант, який виявився максимально зручний для просування і рекламної компанії горілки Absolut. Родзинка полягає в тому, що до цього основного слову легко приєднати додаткову характеристику - і в результаті виходить ефектний опис напою. "Абсолютна чистота", "Абсолютна досконалість", "Абсолютний рай"... Комбінацій тут може бути неймовірна безліч. І в кожному з них криється тонкий, ненав'язливий заклик купити горілку Absolut.

Єдина складність, з якою тут довелося зіткнутися, - це реєстрація назви в США. За місцевими правилами, загальний прикметник не може бути торговельною маркою. Тому було вирішено прибрати в кінці букву "е". Це найпростіше рішення теж зіграло на користь "шведського" образу горілки Absolut.

Мистецтво в рекламі горілки Absolut

В даному випадку поняття "мистецтво" використовується в прямому своєму значенні. Все почалося з самого Енді Ворхола. Одного разу йому в голову прийшла ідея створити полотно з пляшкою горілки Absolut. Компанія дала добро на експеримент. Незабаром нова робота Уорхолла в дуже пізнаваному стилі виявилася на постері, який стрімко поширився по всьому світу. Зі зростаючої впізнаваністю бренду стала істотно збільшуватися кількість людей, що бажають купити горілку Absolut. Показники продажів негайно поповзли вгору.

Цей успіх дуже надихнув компанію і вона почала і далі діяти в тому ж дусі. Художники один за одним отримують право використовувати торговельну марку в своїх роботах. І на сьогоднішній день існує ціла колекція зображень за участю пляшки Absolut. Деякі майстри йдуть далі і влаштовують цілі тематичні виставки. І так робив, наприклад, епатажний Даміен Херст, який назвав свою експозицію "Абсолютне Его". Є й інші вражаючі приклади: величезні скульптури горілки Absolut (в тому числі - крижані), поле в Канзасі, засіяне у формі пляшки, і т.д.

У підсумку можна сказати, що кожен з цих експериментів привів компанію до потрібної мети. На даний момент Absolut входить в трійку найбільших торгових марок алкогольних напоїв. Продаж цієї горілки здійснюється майже в 130 країнах світу. В Україні купити горілку Absolut можна в інтернет-магазині happywine.com.ua.